Cas d’èxit de JEGUEYMA: reducció de costos amb Burofax electrònic

by | 9 juny 2021 | Casos d'èxit | 0 comments

15%

D’ESTALVI
EN COSTOS

11%

D’INCREMENT EN CASOS D’ÈXIT

1 H

D’ESTALVI EN TEMPS PER BUROFAX

Jegueyma és un Despatx d’Advocats i Administració de Finques situat a Madrid, amb més de 40 anys d’experiència en el sector. El seu objectiu principal és fidelitzar els clients i automatitzar els processos per aconseguir una gestió més eficaç i personalitzada.

Jegueyma es trobava amb el repte que els enviaments de burofax eren molt lents i costosos. Després de buscar diverses solucions, treballar amb un altre proveïdor i no obtenir bons resultats, van decidir optar per Burofax electrònic.

Reptes abans d’utilitzar el servei de Burofax electrònic

“Abans de conèixer a Lleida.net, el procés d’enviament del burofax era lent i costós: des de la seva redacció, encarregar a una persona que fes les gestions de carrer: desplaçar-se fins a l’oficina de correus, fer cues … I després fer el seguiment del fet que arribés la factura, el justificant de recepció, etc. Cada vegada creixia la nostra necessitat de disposar d’un servei ràpid i fiable, que ens proporcionés una certificació de l’enviament i ens ajudés en el procés de digitalització dels justificants”.

“Vam consultar diverses plataformes, com sempre fem, i en coneixíem una amb la que havíem treballat anteriorment sense gaire èxit. Però el que finalment ens va fer decantar per Burofax electrònic va ser la seva atenció al client, resolent-nos dubtes i ajudant-nos durant l’alta, així com la senzillesa i agilitat de l’ús de la plataforma. A més, el preu és tan competitiu com altres solucions que hem valorat, i no tan reeixides …”

“Un altre dels punts que ens va fer decantar per Lleida.net com a proveïdor de serveis, era poder autoritzar l’accés a diferents persones, això és fonamental”.

“Ho teníem clar, calia evolucionar, i ens encanten els canvis tecnològics. Vam indagar per internet una setmana i fàcilment vam prendre la decisió. Com he dit abans, la senzillesa i rapidesa en disposar de les proves ens va fer decantar pel Burofax electrònic. Vam fer una demo comprant 5 crèdits, crec recordar, i ens va corroborar el que intuíem, era el que buscàvem!”.

Entrada al Burofax electrònic i el procés d’incorporació

“La integració del servei va ser molt senzilla, seguint les pautes que expliquen, no té cap misteri. Accedeixes al web, habilites els permisos i funciona”.

“La nostra incorporació va ser molt ràpida, i d’un dia per l’altre com a molt, crec recordar, ja estava funcionant”.

“Quant a les expectatives, he de dir que al principi tenia certes reticències sobre la seva aportació en procediments judicials. Però tal com ens van explicar i vam poder comprovar posteriorment, era exactament el que buscàvem!”.

“No volíem complicar-nos a l’hora de digitalitzar el servei, l’objectiu era tot el contrari i el burofax electrònic va complir amb aquest objectiu principal al 100%”.

“Nosaltres tenim habilitades a una sèrie de persones que poden accedir al servei, per canalitzar els enviaments i controlar la despesa en què incorrem. Som els que ens encarreguem de l’enviament, gestió de la informació i del seu arxiu. Tot això des de l’ordinador”.

Reducció de costos amb Burofax electrònic

“Abans podíem trigar una setmana gairebé, entre anada i tornada de documents a correus, amb el risc d’extraviar documentació sensible. En l’actualitat, el mateix dia ho tenim tot resolt”.

“Ja no cal atansar-se a correus a enviar una carta certificada o burofax. Ara gràcies al Burofax electrònic estalviem temps, diners i seguretat en les comunicacions”.

“Podem efectuar comunicacions fefaents més ràpides i menys costoses. Això és una cosa que els clients valoren molt, ja que és més senzill, ràpid i barat d’efectuar”.

“L’estalvi i senzillesa repercuteixen en la presa de decisions, atès que ja no fa tanta mandra enviar un burofax per rescindir un servei, o adoptar una posició legal amb cautela”.

“La rapidesa en l’enviament de les certificacions i la recerca dels enviaments realitzats és l’aspecte que més ens agrada. A més, la forma de pagament, amb adquisició de bons, fa que ens podem despreocupar dels pagaments per cada notificació”.

“Abans se sospesava més si calia incórrer en el cost d’un burofax que després cal repercutir al client, amb els riscos legals que això implicava. Ara ja no cal aquest plantejament, es compleixen les exigències legals des de la primera notificació que sigui necessari realitzar en qualsevol relació jurídica”.

“Amb sorpresa, la majoria dels nostres clients no el coneixia. No obstant això, els ha agradat la solució i ha millorat la nostra reputació davant la novetat i reducció de costos amb Burofax electrònic”.

“Parlant de xifres, l’estalvi ha estat impressionant! En costos directes més d’un 15% de reducció de costos amb Burofax electrònic, i a l’hora de mesurar el temps dedicat a cost de personal pel desplaçament, es pot fer una estimació d’estalvi d’1 hora per enviament (preparació escrit i enviament pel mètode tradicional, presencial). En comparació, ara tardem 30 segons com a màxim per l’enviament d’un Burofax electrònic”.

“A això cal sumar l’estalvi en paper, estimat en més de 5.000 folis a l’any, de manera que es tracta d’una decisió que impacta en el medi ambient”.

“I finalment, l’intangible de la satisfacció dels clients. Estimem un increment en els casos d’èxit d’un 11%, només pel que fa a millora de la percepció del client: visites a les nostres xarxes i nous encàrrecs professionals”.

Recomanaríeu el servei de Burofax electrònic?

“Per descomptat, de fet ja ho hem fet, a companys del sector i empreses”.

“I als que no el coneixen, els animaria a provar-ho, per un mòdic preu d’un paquet petit on puguin comprovar com de fàcil que es gestiona sense requerir alts coneixements informàtics”.

“El temps i diners que s’estalvia, garantint la prova d’enviament de qualsevol comunicació, és impressionant.”

Aquesta és l’experiència de Jegueyma, que han aconseguit una interessant reducció de costos amb Burofax electrònic. Explica’ns la teva!

June Aguado Casillas
June Aguado Casillas

Amb 4 anys d’experiència en Màrqueting Digital i venint d’un món d’startups, emprenedoria i innovació, després de realitzar el grau de LEINN (Lideratge emprenedor i innovació) a la Universitat de Mondragón; avui dia formo part del departament de Desenvolupament de Negoci a Lleida.net com Analista de Màrqueting.

La nostra missió principal és apropar els serveis de notificació i signatura electrònica a la resta d’empreses, fent que aquests siguin més fàcils d’usar i comprensibles per a la resta d’usuaris.

Gràcies als nostres serveis podem donar suport a les empreses que volen aconseguir una transformació digital fàcil i senzilla.

0 Comments

Submit a Comment

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *