Descobreix les 5 claus per a l’automatització de la teva PIME

by | 5 oct. 2021 | Burofax electrònic | 0 comments

La COVID-19 ens va ensenyar que les empreses que encara no havien passat per una transformació digital no podrien endarrerir més el procés.

Per això, en aquest article, volem mostrar-te les 5 eines més valuoses per a la transformació digital dins de l’empresa.

Pot ser que alguna d’aquestes eines ja la coneguis, tot i això, t’animem que llegeixis aquest article i les posis en pràctica.

Agafa cadascuna d’aquestes eines i prova-les una per una. Les que funcionin i millorin la productivitat i qualitat dels teus serveis mantingues-les. Les que no et funcionin bé, aparta-les de moment, reprenent-les d’aquí a un temps, quan la teva empresa estigui més immersa en la transformació digital.

Les 5 claus per automatitzar la teva PIME

  1. Missatges certificats
  2. Automatització de campanyes d’email
  3. Automatització de mesurament de temps
  4. Integració de programes
  5. Automatització de tasques

Missatges certificats

El Burofax Electrònic és una comunicació electrònica certificada. Seria un burofax tradicional, però en format online.

Pots enviar les teves comunicacions per SMS o correu electrònic:

  • Amb el format de correu electrònic, en enviar un nou missatge simplement hauràs de posar en el camp de còpia (CC), la següent adreça de correu certificadora: correu@certificat.burofaxelectronic.com. Així el contingut del teu correu electrònic i els documents adjunts estaran certificats.
  • El format SMS, és molt similar. L’única diferència respecte a l’opció de correu electrònic és que l’enviament es farà a través d’una plataforma en comptes del teu correu electrònic habitual.

Un cop fet l’enviament, rebràs al correu que hagis indicat prèviament, un missatge amb el certificat de la comunicació que acabes de realitzar, certificant el missatge i els documents adjunts.

Aquest servei és de pagament per ús, de manera que només pagaràs el que facis servir, sense cap quota fixa.

És una eina que ha canviat per complet l’enviament del burofax, simplificant al màxim el procés i mantenint la seva essència legal.

Donada la seva simplicitat, s’ha ampliat l’ús d’aquesta eina a àmbits com l’escolar o les assessories jurídiques. Això es deu al fet que la comunicació certificada sens dubte és de gran ajuda quan parlem de temes legals i judicials.

Automatització de campanyes d’email

• Automatitzar emails, escriure’ls i dissenyar-los. Deixar-los creats i programats perquè s’enviïn a la llista que tu vulguis a la data i hora que vulguis.

• Crear llistes o grups de correu electrònic podent dividir els clients pels seus interessos i coneixements que tinguin sobre l’empresa.

• Destinar algunes línies del mailing només a una persona, encara que el correu es dirigeixi a tota la teva llista de subscriptors.

• Escriure un apartat del mailing només per als usuaris que compten amb un gestor de correu, com els de Gmail, que puguin moure el correu de “promocions” a “principal”.

• Veure dades de les campanyes analitzant obertura d’emails, accions, visites al web o landings … I fins i tot podràs enllaçar les vendes realitzades per campanya.

Automatització de mesurament de temps

Avui en dia disposem d’aplicacions i serveis que ens permeten fer un mesurament exacte del nostre temps i de manera automàtica. Sens dubte, això és un gran avantatge en què es deu a l’empresa i la seva productivitat, ja que el mesurament del temps és una cosa essencial.

Gràcies a aquestes aplicacions pots mesurar fàcilment el temps que s’ha invertit en cada projecte i procés. Et faciliten el càlcul dels costos de temps associats al teu projecte, el total d’hores a facturar i la identificació de possibles problemes amb les previsions inicials.

Moltes vegades no ens adonem dels errors que hi pot haver en l’estimació del temps a invertir en una tasca, fins que realment ens posem a mesurar-lo i a fer una anàlisi posterior.

Les eines guarden l’historial d’hores perquè puguis buscar la informació que necessitis en qualsevol moment.

Tots sabem que el temps és diners i igual que es registren els costos d’una empresa, també hauríem de registrar les hores que s’inverteixen per cada projecte o tasca.

Integració de programes

Els programaris que ens permeten integrar programes i aplicacions web sense dubte són una benedicció. Amb ells pots realitzar accions combinades i traslladar informació entre plataformes, ¿és una cosa que no sona gens malament, veritat?

Aquests programaris són bones eines d’automatització de màrqueting que aconsegueixen posar diverses tasques en pilot automàtic.

Si creus que per utilitzar-los necessites coneixements de programació, estàs de sort, perquè no cal saber programació per connectar les eines web.

La teva tasca es limitarà a enllaçar les aplicacions desitjades i configurar l’acció a realitzar, d’una tasca en específic. Les opcions i variables per automatitzar tot el flux de treball són gairebé infinites.

Automatització de tasques

Els programaris per automatitzar tasques repetitives t’encantaran. A més d’automatitzar tasques, podràs connectar-los directament a les aplicacions que més utilitzes.

Una de les opcions que et donen, és poder establir que quan t’arribi un correu electrònic, t’aparegui una notificació en Slack o una altra aplicació de missatgeria instantània. 

D’aquesta manera, no hauràs de revisar constantment la seva bústia d’entrada.

De la mateixa manera, pots configurar el teu calendari, perquè, en crear un esdeveniment, també es generi a Google Calendar, a fi d’enviar notificacions push a les persones corresponents.

Finalment, podràs fer que tots els fitxers adjunts que t’arribin a la teva safata d’entrada siguin emmagatzemats automàticament en una carpeta en el núvol.

Les possibilitats d’automatització són tantes com les seves necessitats.

Conclusió

Com estem segurs que si proves algun d’aquests serveis t’encantaran els resultats, volem regalar-2 Burofax Electrònics GRATIS:

PROVA GRATIS DE BUROFAX ELECTRÒNIC

June Aguado Casillas
June Aguado Casillas

Amb 4 anys d’experiència en Màrqueting Digital i venint d’un món d’startups, emprenedoria i innovació, després de realitzar el grau de LEINN (Lideratge emprenedor i innovació) a la Universitat de Mondragón; avui dia formo part del departament de Desenvolupament de Negoci a Lleida.net com Analista de Màrqueting.

La nostra missió principal és apropar els serveis de notificació i signatura electrònica a la resta d’empreses, fent que aquests siguin més fàcils d’usar i comprensibles per a la resta d’usuaris.

Gràcies als nostres serveis podem donar suport a les empreses que volen aconseguir una transformació digital fàcil i senzilla.

0 Comments

Submit a Comment

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *