Cas d’èxit del buromail: 4uabogados

by | 24 maig 2021 | Casos d'èxit | 0 comments

4uabogados és un bufet d’advocats multidisciplinari especialitzat en Propietat Intel·lectual i noves tecnologies. Treballen amb emprenedors, startups i PIMES en la creació, finançament i desenvolupament de qualsevol mena de societat, i s’han focalitzat en la constitució d’empreses i activació de balanços amb intangibles i know how, en l’assessorament integral a emprenedors, i en la creació de models de finançament d’empreses. A més a més, compten amb un equip d’experts en Dret Digital.

Hem entrevistat a l’Helena Fedra, directora i fundadora de 4uabogados, perquè ens expliqui la seva experiència amb el buromail de Burofax electrònic. Us deixem el vídeo i la seva transcripció a continuació.

Soc la directora i la fundadora del despatx. És un despatx fonamentalment mercantilista. Ens dediquem a l’assessorament d’empreses, això també inclou que gestionem les persones dins de les empreses.

El buromail ha estat meravellós perquè el banc es dona per notificat. M’ho va comentar un company, un advocat. M’hi vaig posar i va ser … No ho sé, és que de veritat que m’ha canviat la vida des que el faig servir. Quan els clients ja per principi no agafen els burofaxos normals … I a part és bastant complicat trobar les adreces físiques dels clients, que realment aquesta sigui la seva adreça.

La complicació que a més t’agafi la carta sabent que és un burofax que ja implica alguna cosa que no li agradarà, que és com … O multa o comunicació jurídica o alguna cosa que no … I la complicació de després tenir un justificant del carter, de si ha estat lliurat o no ha estat lliurat, menjant-te la cua de correus … Esperant que després el carter … A saber si li ha signat bé, fent justificant de recepció de contingut … Un rotllo …

El buromail per a mi és fonamental, perquè el buromail és una cosa amb la qual puc localitzar al client sempre, l’obre, i el tinc molt més localitzat. No depenc del carter … De perdre un matí a passar-hi cinc minuts.

Un dels requisits és que tingui eficàcia legal, i té eficàcia legal. Senzillament tinc un certificat del fet que jo he comunicat, per exemple, per a tots els temes de bancs, de reclamacions prèvies i qualsevol cosa d’aquestes que t’inclou que tant sí com no hagis de tenir una comunicació fefaent amb l’altra part.

A mi m’ho soluciona i em dona un servei superràpid, que sé que ha arribat i que puc demostrar que ha arribat, que ha estat visualitzat i entregat.

En les demandes dels bancs i tot això, ha estat fonamental. En totes les demandes en què se m’exigeix ​​una reclamació prèvia extrajudicial, poder demostrar que sempre l’he fet en temps i termini i que no m’ha costat haver d’estar un mes darrere del client per veure si rep o no la comunicació prèvia a posar una demanda.

Al principi em feia una mica d’embolic, com tothom. Però vaja, que és molt fàcil d’utilitzar. El que passa és que a vegades se m’oblidava posar, potser, l’assumpte i em donava error. Però vaja, és que és molt fàcil. Després entres dins de la pàgina web i descàrregues tot el que necessitis de cara als jutjats o qualsevol cosa que vulguis descarregar. Al principi simplement has de pensar a posar l’adreça de certificació i ja està.

SMS sí, perquè clients per exemple que no tenen mail o que no ens el faciliten… Acabo de tenir també un problema d’un client que no em vol facilitar l’email i el que utilitzo és l’SMS.

Jo des del principi estic encantada, és molt fàcil, et registres a la pàgina, pagues i ja està. A més m’agrada perquè la gent sí que tendeix a obrir un correu electrònic; a un email no li dona la importància que li dona al fet que arribi el carter amb el burofax. Llavors clients que penso que mai t’agafarien un burofax amb un buromail t’ho obren. Després potser ja han après el truc i a la cinquena no te l’obren, però al principi l’obren tots.

Per a mi és clar que el cost és mínim en comparació amb els avantatges que em dona. Tinc una comunicació fefaent que per a mi en dret és fonamental.

Han millorat molt les comunicacions, han augmentat molt. De fet, tinc un munt de clients que venen només al despatx per dir-me “em pots posar un buromail” quan volen comunicar-se, perquè ja ho saben i saben que l’altra part ho obrirà.

Ens ha facilitat moltíssim tota aquesta part, molt més ràpida i molt més eficaç, però sobretot molt més ràpida.

Objectius totalment complerts, tots. Jo l’hi recomano a tothom. De fet, a tots els meus companys i a tots els advocats que conec, els hi he recomanat a tots, perquè crec que és una eina fonamental per nosaltres.

June Aguado Casillas
June Aguado Casillas

Amb 4 anys d’experiència en Màrqueting Digital i venint d’un món d’startups, emprenedoria i innovació, després de realitzar el grau de LEINN (Lideratge emprenedor i innovació) a la Universitat de Mondragón; avui dia formo part del departament de Desenvolupament de Negoci a Lleida.net com Analista de Màrqueting.

La nostra missió principal és apropar els serveis de notificació i signatura electrònica a la resta d’empreses, fent que aquests siguin més fàcils d’usar i comprensibles per a la resta d’usuaris.

Gràcies als nostres serveis podem donar suport a les empreses que volen aconseguir una transformació digital fàcil i senzilla.

0 Comments

Submit a Comment

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *