Per què les assessories jurídiques haurien d’utilitzar el burofax electrònic?

by | 14 jul. 2021 | Burofax electrònic | 0 comments

Si formes part de l’àrea de les assessories jurídiques i administratives, et serà molt familiar l’enviament de burofaxos, encara que no sigui una tasca que agradi fer. Per això, us volem presentar el burofax electrònic.

Després d’haver tingut l’oportunitat de parlar amb diferents assessories jurídiques que actualment fan servir el servei de burofax electrònic, totes ens han repetit el mateix: és un servei que els ha canviat la vida, els ha portat molts beneficis i el recomanen a tots els companys del seu sector.

Per això, hem recopilat en aquest article les recomanacions de les assessories que actualment utilitzen el burofax electrònic, per ajudar-te a descobrir aquest servei i per explicar-te per què totes afirmen que els ha canviat la vida.

Per què les assessories jurídiques haurien d’utilitzar el burofax electrònic?

Què és el burofax electrònic?

El Burofax Electrònic és el substitut del burofax tradicional en format online.

És una comunicació electrònica certificada, establerta per mitjans telemàtics, en la qual una tercera part, aliena a la comunicació, dona fe que s’ha produït aquesta comunicació.

El Burofax Electrònic compleix amb els mateixos requisits legals que el burofax tradicional. No obstant això, no necessites desplaçar-te per fer l’enviament del burofax, ja que pots fer-ho de forma online des de qualsevol lloc tan sols amb un dispositiu electrònic com un telèfon mòbil, tablet o ordinador, i connexió a internet.

En el cas de Burofax Electrònic, Lleida.net actua com a proveïdor de serveis de confiança, validant les comunicacions electròniques enviades per correu electrònic o SMS.

Si envies el burofax electrònic per correu electrònic, només necessites copiar l’adreça electrònica certificadora (correu@certificat.burofaxelectronic.cat) al camp Còpia (CC), i tindràs una comunicació fefaent.

Quines diferències i beneficis destaquen les assessories jurídiques del burofax electrònic?

Estalvi de temps en l’enviament

Estaràs d’acord que l’enviament d’un burofax és una tasca tediosa.

Primer has d’anar fins a una oficina de correus. A més, has d’esperar les cues de l’oficina per poder fer l’enviament.

Un cop ho has enviat, has d’esperar el justificant de recepció confiant que el repartidor faci el lliurament.

Per això, un dels punts més destacats de la comparació entre el burofax tradicional i el burofax electrònic és l’estalvi de temps.

Les assessories legals que fan servir el burofax electrònic afirmen que on abans tardaven 1 hora ara tarden 30 segons.

Satisfacció dels clients i dels treballadors

Pot semblar quelcom secundari, però és un fet que remarquen les empreses amb qui hem contactat.

Pels treballadors de les assessories jurídiques, l’enviament del burofax passa de ser una tasca pesada a una tasca realment senzilla que poden realitzar en pocs segons amb la seguretat que s’ha fet correctament. Això fa que la satisfacció pel seu treball augmenti i no ho vegin com una tasca avorrida que, tot i que han de realitzar-la, no és una cosa que vulguin fer.

D’altra banda, els clients també en surten beneficiats, ja que el lliurament de la tasca és molt més ràpid i eficient. Coneixem casos en què els clients mateixos, quan ja coneixen el Burofax Electrònic, demanen que s’enviï, directament, un Burofax Electrònic.

Obertura i lectura de les comunicacions

Pot ser que això pot sorprendre, però les assessories afirmen que la gent no està acostumada a rebre una comunicació de burofax per correu electrònic o SMS, de manera que la ràtio d’obertura i lectura és molt més gran que mitjançant el tradicional.

Estalvi en costos

El cost és un altre dels aspectes que més destaquen, ja que passa de tenir un preu de 23 € per enviament més el temps de desplaçament a 1 € per enviament realitzat en pocs segons.

Comunicació fefaent

Aquesta és una de les parts més importants, si no la que més. Les assessories que ja fan servir el burofax electrònic ens comenten que, tot i que el servei és una meravella, no l’utilitzarien si no estiguessin segures de tenir una comunicació fefaent.

I així és, el burofax electrònic, per molt que costi de creure al principi, compleix amb els mateixos requisits legals que el burofax tradicional, de manera que tindràs una comunicació fefaent sempre l’enviïs mitjançant el burofax electrònic.

Conclusió

Sens dubte és un servei que un cop el fas servir, et convenç. Per això t’oferim la possibilitat de provar-lo gratuïtament sense cap compromís, perquè puguis veure com funciona i saber si és el servei que necessites.

És un producte en què només pagues pel que consumeixes, sense quotes fixes o contractes.

A més, Lleida.net destaca pel seu servei d’atenció al client, és un dels punts que més valoren les assessories que treballen amb Burofax Electrònic.

Et deixem aquí un enllaç a la prova gratuïta del servei:

June Aguado Casillas
June Aguado Casillas

Amb 4 anys d’experiència en Màrqueting Digital i venint d’un món d’startups, emprenedoria i innovació, després de realitzar el grau de LEINN (Lideratge emprenedor i innovació) a la Universitat de Mondragón; avui dia formo part del departament de Desenvolupament de Negoci a Lleida.net com Analista de Màrqueting.

La nostra missió principal és apropar els serveis de notificació i signatura electrònica a la resta d’empreses, fent que aquests siguin més fàcils d’usar i comprensibles per a la resta d’usuaris.

Gràcies als nostres serveis podem donar suport a les empreses que volen aconseguir una transformació digital fàcil i senzilla.

0 Comments

Submit a Comment

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *